AXXERION BELGIUM bvba  ⋅  Schaliënhoevedreef 20/T  ⋅  2800 Mechelen   ⋅   015 79 65 18  ⋅  info@axxerion.be

Wettelijke inspecties, keuringen, vervangingen, … in grip met Axxerion

Menig organisatie worstelt dagelijks met het onder controle krijgen en houden van de (wettelijke) inspecties, keuringen, geplande vervangingen op allerhande assets. Op liften, hvac-installaties, elektra-installaties, sprinklers, branddetectoren, etc. Terugkerende, cyclische taken meestal uitgevoerd door externen. Veelal krijgen we hun huidige gebruikte ‘Excels’ te zien, al dan niet voorzien van macro’s, maar uiteindelijk loopt men vast.

Het managen van dit volledige proces kan met 1 platform. Axxerion Belgium heeft een ‘best practice’ opgezet die als vertrekpunt gebruikt kan worden maar aangepast kan worden aan organisaties die een complex proces hiervoor hebben met veel in- en externe stakeholders in de processen.
Axxerion Belgium begeleidt u zowel bij een eenvoudige als complexere opzet.

Wij hebben hiervoor een implementatie methode opgezet om u stap voor stap door het proces te begeleiden. Zonder diep op de details in te gaan doorlopen we op hoofdlijnen de volgende stappen:

  1. Inventarisatie gebouwen, assets, eventueel ruimten en contracten, procesdeelnemers, activiteiten (wie, wat, wanneer, cyclus, hoe lang en alle overige variabelen die voor uw werkwijze relevant zijn).
  2. Import van alle data (wij bieden u standaard templates) en afstemmen van processen in Axxerion op uw werkwijze (workflow).
  3. Nu kunnen de werkorders bij de activiteiten (keuring, inspectie, vervanging, etc.) gegenereerd worden.
  4. Het gebruik kan starten, Axxerion zal nu o.b.v. het ingerichte proces alle activiteiten en procesdeelnemers automatisch gaan aansturen.

Wat is dan onderscheidend in ons platform? Met Axxerion kunt u de gehele periferie geautomatiseerd controleren zodat uw tijdsbesteding minimaal wordt en voornamelijk controlerend is i.p.v. aansturend.

Met de volledige periferie bedoelen we echt ‘alles’. Dus van het opstellen van de terugkerende werkorders (al dan niet met een leverancierscontract als vertrekpunt) tot het automatisch verwerken van opgeladen of per email ontvangen attesten, fiches, rapporten, etc. van leveranciers bij de bijbehorende werkorders. Het automatisch notificeren en waarschuwen van leveranciers die werkorders niet tijdig uitvoeren. Tevens kan het financiële luik meegenomen worden, geen eerdere betaling voordat financiën weet dat het werk naar behoren is uitgevoerd. Hoe vaak komt het niet voor dat een rapport naar de uitvoerende afdeling gaat (of niet) maar een factuur separaat naar de afdeling financiën, de factuur wordt al betaald maar was het werk al gedaan, goed en volledig? Voldoende voorbeelden van wat er zoal misgaat.

U zit in de regisseursstoel en Axxerion neemt u alle taken uit handen, enkel de laatste ‘goedkeurende’ acties uitvoert of uitzonderingen komen bij u. Management by exception, alles wat goed loopt heeft u geen omkijken naar, de uitzonderingen worden u aangereikt voor actie.
Krijg controle, inzicht, rust en meer tijd voor andere zaken. Voer het werk veel sneller en accurater uit en/of doe dit men minder mankracht. De ROI is kort.

Zet ook de stap naar een professionele en besparende aanpak!

Ja, ik wil meer weten!
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound