AXXERION BELGIUM bvba ⋅ Schaliënhoevedreef 20/T ⋅ 2800 Mechelen ⋅ 015 79 65 18 ⋅ info@axxerion.be
Uw collega’s moeten net als u optimaal kunnen presteren.
Goede facilitaire diensten en werkende installaties in de gebouwen zijn een must. Bied deze faciliteiten en wees ‘in control’ met het Axxerion FMIS platform.
Sinds 2004 biedt het Axxerion FMIS in the cloud meer dan 16 modules die allemaal standaard ter beschikking staan. Géén ingewikkelde licentiestructuren.
Alle FMIS modules hier bespreken en schermen tonen heeft geen toegevoegde waarde. U wilt weten en zien wat het kan? Hieronder een beknopt overzicht en beschrijving van enkele FMIS voordelen.
In een Teams gesprek krijgt u heel snel een goede, eerste indruk. Contacteer ons!
Gebouwbeheer: noodzakelijke informatie en documenten altijd voorhanden.
Assetbeheer: grip op assets, incidenten erop laten melden, gebruik bij preventieve onderhoudsplanning.
Ruimtebeheer: weet welke ruimten u heeft en wie waar zit.
Contractenbeheer: manage uw contracten. Ontvang tijdig notificaties voor acties.
Documentenbeheer: altijd daar waar voor u relevant terug te vinden. Geen gezoek.
Contactenbeheer: beheer medewerkers, leveranciers, contacten, etc.
Toegangsbeheer: beheer de fysieke toegang van personen tot gebouwen, ruimtes en inventaris. Gegevens van sleutels, sloten, cilinders en toegangspassen zijn direct toegankelijk. Beheer het complete uitgifte- en innameproces.
Ticketing: beheer het tickets/storingen proces. Middels workflows consistent afhandelen met notificaties en SLA’s.
Werkorders: ‘in control’ van preventieve en correctieve werkorders. Up-to-date inzicht in statussen en totale kosten. ‘Online’ voor aanvrager, uitvoerder als leverancier. Echte ketenintegratie.
Reservaties: reserveer eenvoudig ruimtes, werkplekken, apparatuur, lunches, auto’s, etc.
Onthaal: vriendelijk ontvangen begint bij bezoekersregistratie. U weet wie, waar, wanneer, voor wordt verwacht.
Project management: Manage tijd en budget. Wijs teamleden toe en plan hoofd- en neventaken. Registreer bestede uren op een project. Begroting voor omzet/kosten.
Inkoop: complete purchase to pay proces. Slimmer, efficiënter, voordeliger en duurzamer inkopen met behulp van vooraf gedefinieerde inkoopprocessen en procuratie stappen.
Aanbestedingen: Laat aanbestedingen efficiënter verlopen. Selecteer leveranciers om een bod uit te laten brengen. Leveranciers krijgen email met link naar de aanbesteding.
Meerjarenonderhoudsplanning. Met MJOP krijgt u controle op het meerjarenonderhoud van uw vastgoed.
Workflow: onze unieke workflow module volgt uw processen op ieder vlak. Tickets, werkorders, finance, etc. Gebruik onze best practices wanneer u nog geen werkwijze heeft vastgelegd of breng uw werkwijze onder in onze workflows.
Rapportages: actuele managementinformatie is essentieel voor analyse en maatregelen/beslissingen te nemen op operationeel, strategisch en tactisch niveau.
Dashboards: met KPI’s overzichtelijk in beeld.
SLA’s: duidelijk interne en externe afspraken vastgelegd. Ondergebracht en gecontroleerd in de workflow.
Enquêtes: Eenvoudig een marktonderzoek, tevredenheidsonderzoek, etc. doen bij klanten, leveranciers of medewerkers.
Energiebeheer: draagt bij aan het thema duurzaamheid in relatie tot energieverbruik. Alle relevante soorten meters en periodiek op te nemen meterstanden worden geregistreerd en geanalyseerd.
Schaliënhoevedreef 20 T (verdiep 14)
2800 Mechelen
België