AXXERION BELGIUM bvba  ⋅  Schaliënhoevedreef 20/T  ⋅  2800 Mechelen   ⋅   015 79 65 18  ⋅  info@axxerion.be

Facilitair Contract Management

Contracten. Iedereen heeft ze. Ze moeten vanaf bepaalde hoeveelheden toch echt vastgelegd en gemonitord worden. Niemands hobby, maar het moet en wel secuur. Hulpmiddelen als opzegdatalijstjes in Excel, reminders in Outlook, ingescande documenten ergens op een XYZ-schijf, etc. zijn prima voor een paar contracten maar bij grotere aantallen kun je al snel lelijk de fout in gaan met de nodige werkzaamheden en kosten als gevolg. Ook Contractmanagement is een standaard (zonder meerprijs) module binnen het platform die met een eenvoudige configuratie al voldoende mogelijkheden biedt. Indien nodig gebruikt u zelfs hierbij de workflow module, maar dat hoeft niet wanneer dat niet nodig is. Zo krijgt u met ons FMIS platform eenvoudig een krachtige oplossing voor contracten terwijl u ook voor alle andere luiken als ticketing, werkorders, onderhoud, reservaties, etc. direct een oplossing krijgt.

Een contract kunt u ook als document altijd en overal (ook op smartphone) inzien. Dit kan door het op te slaan in Axxerion (automatisch als PDF, Word, etc.) of via een hyperlink naar de centrale schijf/locatie waar het bij u intern vastligt. Centraal inzicht en controle over alle contracten. Op gezette momenten moet u een contract opzeggen, verlengen, activiteiten (laten) uitvoeren, etc. Via notificaties en taken gebaseerd op bij het contract ingestelde tijdstippen en frequenties worden betrokkenen tijdig op de hoogte gehouden van uit te voeren acties. Mocht iets toch niet tijdig worden opgepakt dan wordt automatisch geëscaleerd naar een betrokkene. In het geval van verlof van een collega kan tijdelijk gedelegeerd worden. Ook hierin kan de standaard workflowmodule een sterk ondersteunende rol spelen die u helpt tijdig acties te ondernemen.

Clausules en belangrijke data kunnen gemarkeerd worden. Zo kunt u op een later moment snel in het contract zoeken. Per categorie bepaalt u welke gegevens worden vastgelegd bij (ver)huur-, lease-, arbeids-, inkoop-, abonnementscontracten, etc.

Per categorie genereert u relevante overzichten en middels autorisaties kunnen betrokkenen enkel de voor hen relevante contracten inzien.
Het contract wordt vastgelegd, maar ook alle bijbehorende correspondentie en bijlagen. Nooit meer discussies over wat er ook alweer in het contract staat dat ‘ergens’ vast ligt. Altijd tijdige verlenging, betaling, opzegging, etc.
Genereer eigen ‘standaard contracten’ d.m.v. op te nemen templates. Ook digitale ondertekening is daarbij beschikbaar.
Krijg ook grip op uw contractzaken. Dat geeft rust en komt ook uw klanten en/of de leveranciers waarmee u werkt ten goede.

Neem contact op voor meer info of vragen!

ik wil graag contact over dit onderwerp
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound