Demtec Services vertrouwt voor optimale dienstverlening op Axxerion FMIS platform

Demtec Services gebruikt het Axxerion FMIS platform om haar klanten en zichzelf te ondersteunen op het technische onderhoudsluik waarin Demtec gespecialiseerd is. Aanvang 2018 werd de software geïmplementeerd door Axxerion Belgium en men maakt er sindsdien naar volle tevredenheid gebruik van en breidt het gebruik steeds verder uit. Sinds einde 2021 is er een 2e Axxerion omgeving in gebruik voor extra klanten.

“De Axxerion workflow module ondervangt werkelijk alle stappen binnen de processen. Afwijkende workflows, SLA’s, etc. zijn altijd aanvullend te implementeren of aan te passen. Klanten krijgen een continu verbeterende service en de investering in Axxerion rendeert snel. Een echte win-win situatie.” (Gilbert Michiels, Manager DBFM)

Demtec ondersteunt veel klanten in het Design Build Finance Maintain (DBFM) domein voor het Maintain-gedeelte. DBFM brengt processen bij elkaar die volledig onder controle gehouden moeten worden. Met een totaalconcept op basis van een full-omnium onderhoudscontract worden klanten volledig ontzorgd. Demtec neemt elk type onderhoud of vervanging voor haar rekening en werkt daarbij volgens de NEN 2767-norm. Om correcte uitvoering en ondersteuning aan klanten te garanderen, vertrouwt men op het Axxerion platform. Verantwoord omgaan met DBFM full-omnium overeenkomsten maakt het noodzakelijk dat klant en beheerder beschikken over een perfect werkend FMIS. Demtec had al Axxerion gebruikservaring opgedaan in het project ‘Scholen van Morgen’ (AG Real Estate, BNP, Vlaamse Overheid) en wilde eveneens transparante software en zo over alle tools beschikken zodat de klant elke vraag kan stellen die Demtec kan beantwoorden volgens de urgentie van een gemeld gebrek, herstelling, schade, etc.

Er wordt snel geschakeld, soms in minuten. Alle informatie is op elk moment voor iedereen beschikbaar. Een klant meldt en volgt via tablet, smartphone of pc alle interventies. Binnen een implementatie doorlooptijd van slechts een maand (voor de eerste klant) handelde het Axxerion FMIS platform alle vragen, wensen, klachten, storingen en controles af. Elk voorkomend type gebrek en SLA is geïmplementeerd met de daaraan verbonden responstijden om direct iedere betrokkene correct en transparant te informeren. Issues worden snel en accuraat opgelost. Borgingsdocumenten (veiligheidsdossier) worden na controle opgeslagen.

Door het 7×24-concept moet men Demtec altijd kunnen bereiken en moeten meldingen meteen worden beantwoord. Techniekers krijgen via tablet of smartphone de melding één op één binnen op dezelfde wijze als door de klant gemeld. Verkeerde interpretaties zijn bijna uitgesloten en dat levert veel tijdswinst op. Klanten en Demtec hebben zo allebei veel baat bij het Axxerion platform.

Standaard heeft iedere Axxerion klant de beschikking over alle modules (>25) in de Axxerion software. Momenteel maakt Demtec voornamelijk gebruik van ticketing, schade afhandeling, werkorders, borgingsdocumenten, rapportage, gebouwen, assets, dashboards, notificaties, curatief/preventief/regulier onderhoud, documentenbeheer, SLA management en de workflowmodule. De gebruikersschermen zijn aansluitend ingesteld op de huiskleuren van Demtec en krijgen zo een persoonlijker, herkenbaar tintje.

Voorbeelden van ondersteunde klanten zijn Politiezone LRH, Stadhuis Hasselt, Shopping Stadsfeestzaal, Mediahuis Hasselt, PTI Eeklo, Gazometer, etc.
U wilt net als Demtec Services uw werk professioneel ondersteunen met het Axxerion platform? U wilt weten welke voordelen voor u te behalen zijn? Bel ons of contact ons direct via onderstaande button.

contact ons!
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound