Schade- & verzekeringsgevallen eenvoudig, gestructureerd behandelen

Schade- en verzekeringsgevallen opvolgen en afhandelen. Ook uw organisatie heeft ermee van doen. Soms een langdurig proces waar een medewerker telkens weer opnieuw in moet duiken om de zaak weer goed in beeld te hebben met gebruik van zogenaamde ‘hulpmiddelen’ als Excel, Outlook mappen, Outlook reminders, etc. Binnen de vakgebieden real estate en facilities waarbinnen Axxerion voornamelijk werkt, maar ook daarbuiten, is het een veel voorkomend proces dat als onplezierig bijkomend werk wordt ervaren en ook nog eens tijdrovend is. Axxerion zorgt ervoor dat het proces gestructureerd en eenvoudig verloopt waardoor het makkelijker en overzichtelijker wordt en daarmee een pak minder tijd gaat kosten. Bovendien wordt hierdoor de volledige doorlooptijd van een case verkort.

Gebruikelijk start het proces met de melding van een schade. Afhankelijk van de gewenste detaillering kunt u werken met categorieën zodat verderop in het proces de juiste verzekeringsaangifte gestart wordt en de bijbehorende verzekeringsmakelaar kan worden aangesproken (afhankelijk van uw werkwijze). Bijlages als foto’s en documenten kunnen eenvoudig toegevoegd en meegestuurd worden naar de verzekeringsmakelaar via bijvoorbeeld een email in een vastgesteld ‘sjabloon’. Er zijn klanten die tevens de verzekeringsmakelaar in de Axxerion software laten meekijken/werken voor hun deel binnen het proces maar dat is een keuze. Ook kan een email met reactie van de verzekeraar automatisch (inclusief eventuele documenten) verwerkt worden bij de specifieke verzekeringscase waarna de status van de case in Axxerion weer wijzigt en de interne behandelaar(s) verwittigt wordt en een taak krijgt om actie te ondernemen.

Alle afgesloten verzekeringen kunnen ook basaal dan wel uitgebreid (inclusief fiches of zonder) in Axxerion vastgelegd worden. Een import uit bijvoorbeeld Excel en documenten is eenvoudig mogelijk mits de dat makkelijk voorhanden is.
Uiteraard zijn alle details van uw situatie niet vooraf gekend en te benoemen op deze webpagina. Klantervaringen geven u en ons wel de zekerheid dat u veel arbeidstijd gaat besparen, inzicht en grip krijgt, het werk hierdoor plezieriger maakt en de totale doorlooptijd verkort.

U zult door even bij uw situatie stil te staan snel tot een gelijke conclusie komen wanneer u dit momenteel niet goed procesmatig heeft ingericht. Eenmalig dit proces op orde krijgen, gaat u toekomstig veel voordeel opleveren. De ROI is kort. Heeft u momenteel geen duidelijk proces dan kunt u onze baseline workflow hiervoor gebruiken zodat u snel kunt starten, de implementatie kan kort zijn. Bel ons direct of neem contact op via de CONTACTPAGINA!

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google
Spotify
Consent to display content from - Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from - Sound