AXXERION BELGIUM bvba  ⋅  Schaliënhoevedreef 20/T  ⋅  2800 Mechelen   ⋅   015 79 65 18  ⋅  info@axxerion.be

Facility Management Information System

In het primair bedrijfsproces moeten medewerkers dagelijks optimaal presteren en kunnen vertrouwen op goede facilitaire services en onberispelijk werkende installaties binnen gebouwen gebruikt woren. Dat kan enkel met behulp van uw facilitaire afdeling en/of een service provider.

Bied de faciliteiten die zij nodig hebben om dagelijks optimaal te kunnen presteren! Houd alles onder controle met uw Axxerion platform! Sinds 2004 biedt Axxerion een waaier van meer dan 25 modules die u allemaal standaard ter beschikking staan. Bij Axxerion géén ingewikkelde licentiestructuren maar transparantie.

Al die modules hier bespreken en schermen tonen heeft geen toegevoegde waarde. U wilt weten en zien wat het kan. Hieronder vindt u een beknopt overzicht van de modules en een beknopte beschrijving van enkele voordelen die zij u opleveren. Via een inventariserend telefoongesprek kent u snel uw mogelijkheden. Zeer verhelderend. Hierna kunnen we een presentatie/demonstratie afstemmen. Bel of mail ons. Of laat een bericht achter onze contactpagina.

ORGANISEER DE BASIS

Gebouwbeheer: noodzakelijke informatie en documenten altijd voorhanden.

Inventaris/assetbeheer: houd grip op waardevolle assets en laat er tickets op melden of gebruik ze bij preventieve onderhoudsplanning.

Ruimtebeheer: weet welke ruimten u heeft en eventueel wie waar zit.

Plannenbeheer (CAD/SVG/BIM): uptodate inzicht in de plannen en tickets melden via de plannen mogelijk.

Contractenbeheer: Weet welke gecategoriseerde contracten u heeft. Ontvang tijdig notificaties (ook per email) voor opzegging of verlenging. 

Documentenbeheer: link een gebouw, inventaris, etc. Altijd daar waar voor u relevant terug te vinden. Voor documenten waar periodiek een nieuwe versie nodig is wordt automatisch een notificatie verstuurd. Via geldigheidsdata ziet u vernieuwingsdatum.

Contactenbeheer: beheer uw medewerkers, leveranciers, contacten, etc. overzichtelijk.

Toegangsbeheer: beheer de fysieke toegang van personen tot gebouwen, ruimtes en inventaris. Gegevens van sleutels, sloten, cilinders en toegangspassen zijn direct toegankelijk. Beheer het complete uitgifte- en innameproces.

ORGANISEER UW PROCESSEN

Ticketing: beheer het issues/tickets/storingen proces. Middels workflows worden ze op consistente manier afgehandeld. Via taken doorloopt u het afhandelproces doorlopen. Door notificaties en SLA’s wordt alles op het juiste moment uitgevoerd.

Werkorders: ‘in control’ over uw preventieve en correctieve werkorders. Altijd up-to-date inzicht in statussen en totale kostenes online voor zowel aanvrager, uitvoerder als leverancier. Echte ketenintegratie.

Reservaties: reserveer eenvoudig en snel ruimtes, werkplekken, apparatuur, lunches, auto’s, speciale diensten, etc.

Onthaal: vriendelijk ontvangen begint bij bezoekersregistratie. U kunt bezoekers persoonlijk benaderen doordat u inzicht heeft in tijdstip van ontvangst. U weet wie, waar, wanneer, voor wordt verwacht.

Project management: Manage projecten in tijd en financieel. Wijs teamleden toe en plan hoofd- en neventaken. Registreer bestede uren op een project. Maak een begroting voor omzet/kosten. Facturen kunnen worden vastgelegd met invloed op de begroting.

Inkoop: complete purchase to pay proces waarbij u slimmer, efficiënter, voordeliger en duurzamer kunt inkopen met behulp van vooraf gedefinieerde inkoopprocessen en procuratie stappen.

Aanbestedingen: Laat aanbestedingen efficiënter verlopen. Digitale aanbesteding. Selecteer leveranciers om een bod uit te laten brengen. Leveranciers krijgen een email met een link naar de aanbesteding.

Meerjarenonderhoudsplanning. Met MJOP krijgt u controle op het meerjarenonderhoud van uw vastgoed.

OPTIMALISEER UW PROCESSEN

Workflow: onze unieke workflow module maakt het mogelijk volledig uw processen te volgen op ieder vlak. Tickets, werkorders, finance, etc. Maak gerbuik van onze best practices wanneer u nog geen werkwijze heeft vastgelegd of breng uw werkwijze onder in onze workflows. Aan u de keuze.

Rapportages: actuele managementinformatie is essentieel voor analyse en maatregelen/beslissingen te nemen op operationeel, strategisch en tactisch niveau. Honderden rapporten om uit te kiezen, maar natuurlijk ook weer de mogelijkheid naar eigen inzicht te creëren. Door ons of door uzelf.

Dashboards: met de KPI’s overzichtelijk in beeld.

SLA’s: duidelijk interne en externe afspraken vastgelegd en ondergebracht en gecontroleerd in de workflow.

Enquêtes. Eenvoudig een marktonderzoek, tevredenheidsonderzoek, etc.  doen bij klanten, leveranciers of medewerkers.

Energiebeheer: draagt bij aan het thema duurzaamheid in relatie tot energieverbruik. Alle relevante soorten meters en periodiek op te nemen meterstanden worden geregistreerd en geanalyseerd.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound