AXXERION BELGIUM bvba  ⋅  Schaliënhoevedreef 20/T  ⋅  2800 Mechelen   ⋅   015 79 65 18  ⋅  info@axxerion.be

Contract Management

Contracten. Iedere organisatie heeft ermee te maken. Misschien niet het prettigste werk, maar het moet en wel secuur. Wie kent ze niet? Hulpmiddelen als lijstjes met opzegdata in Excel, reminders in Outlook, ingescande documenten ergens opgeslagen, etc. Prima voor een paar contracten maar bij hogere aantallen kunt u lelijk de fout in gaan met de nodige werkzaamheden en kosten als gevolg. Stop daarmee! 

Contractmanagement is een module die met een standaard ‘baseline’ al voldoende mogelijkheden biedt. Indien nodig gebruikt u hierbij de workflow module. Zo krijgt u eenvoudig een krachtige oplossing waarmee u het contractmanagement onder controle krijgt. De ROI is zeer kort. Als start kan ook het voortraject van de contract totstandkoming opgenomen worden in het proces, hoe compact of uitgebreid dat ook bij u mag zijn.

Nadat een contract actief wordt, kunt u het ook als document altijd en overal (ook op smartphone) inzien. Dit kan door het op te slaan in Axxerion of via een directe link naar de plaats waar het bij u intern vastligt. U heeft zo centraal inzicht en controle over alle contracten. Op gezette momenten moet u een contract opzeggen, verlengen, factureren, activiteiten (laten) uitvoeren, etc. Via notificaties en taken gebaseerd op bij het contract ingestelde tijdstippen en frequenties worden betrokkenen tijdig op de hoogte gehouden van uit te voeren acties. Mocht iets toch niet tijdig worden opgepakt dan wordt automatisch geëscaleerd naar een andere betrokkene. In het geval van verlof van een collega kan er automatisch (tijdelijk) gedelegeerd worden. Ook hierin kan de standaard workflowmodule een sterk ondersteunende rol spelen die u helpt tijdig acties te ondernemen.

Clausules en belangrijke data kunnen gemarkeerd worden. Zo kunt u op een later moment snel in het contract zoeken. U kunt automatisch laten indexeren waarbij u voor contractitems een afwijkende index op kunt geven. Per categorie bepaalt u welke gegevens worden vastgelegd bij huur-, lease-, arbeids-, inkoop-, abonnementscontracten, etc.

Per categorie genereert u relevante overzichten en middels autorisaties kunnen betrokkenen enkel de voor hen relevante contracten inzien.

U kunt jaarlijks of continu bijvoorbeeld uw leveranciers beoordelen/monitoren. Resultaten registreert u bij het gerelateerde contract. Doelstellingen die zijn afgesproken worden geregistreerd en kunnen bij de volgende beoordeling worden geëvalueerd. Ook KPI’s kunt u instellen en real-time zien hoe leveranciers presteren op hun contracten.

Het contract wordt vastgelegd, maar ook alle bijbehorende correspondentie en bijlagen. Nooit meer discussies over wat er ook alweer in het contract staat dat ‘ergens’ vast ligt. Altijd tijdige verlenging, betaling, opzegging, etc.

Genereer eigen ‘standaard contracten’ d.m.v. op te nemen templates. Ook digitale ondertekening is daarbij beschikbaar.
Kortom, u heeft grip op uw contractzaken. Dat geeft rust en komt ook uw klanten of de leveranciers waarmee u werkt ten goede.

Neem contact op voor een vrijblijvende live demo via de CONTACTPAGINA of bel ons voor andere vragen!

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound