AXXERION BELGIUM bvba ⋅ Schaliënhoevedreef 20/T ⋅ 2800 Mechelen ⋅ 015 79 65 18 ⋅ info@axxerion.be
Met 1 systeem alle processen rondom real estate verhuur beheren? Ja! Met de Axxerion vastgoedverhuur software kan iedere vastgoedeigenaar en beheerder dit ongeacht het type zoals office, retail, residentieel, warehouse, industrieel, parkings, gronden, etc. Van zeer kleine tot grote vastgoedbedrijven. Voor iedere organisatie haalbaar, aanpasbaar en betaalbaar. Centraal staat de workflow module die doorheen het hele systeem alles in juiste banen leidt en manuele fouten voorkomt.
Het platform kent standaard een ‘baseline’ voor alle verhuurprocessen, maar kan zich ook per luik aanpassen aan uw werkwijze. De markt kent vooral ‘1 size fits all’ of deeloplossing software met een bepaalde werkwijze waaraan niets of nauwelijks iets aan te passen valt. Luiken missen diepgang of functionaliteit ontbreekt waardoor gekoppeld moet worden met een ander systeem of systemen. Axxerion biedt werkelijk ‘all-in-1’ en toch volledig flexibel aan te passen aan uw situatie terwijl het standaard software blijft en geen programmatie vereist.
Hieronder een kort overzicht van belangrijke onderdelen. In een vrijblijvend Teams/telefoongesprek en/of presentatie/live demonstratie komt u er snel achter of het ook bij uw noden aansluit. Contact ons vrijblijvend voor een gesprek! Leerzaam zal het altijd zijn in uw zoektocht naar software ondersteuning en daar was u toch al mee bezig als u dit gelezen heeft of niet? Klik op de button hieronder!
directe koppeling/interface met uw huidige boekhoudsysteem (soms ook gebruik van de Axxerion boekhoudmodule bij kleinere organisaties)
servicekostenafrekening op units, m2’s, meters, vaste waarden en %
onbeperkt aantal administraties
huurafrekening eigenaar, kosten/opbrengsten verrekenen
invoiceruns, payment batches
factuurmatching, bankafschriften & inkoopfacturen inlezen, indexering, afschrijvingen, etc. (indien gebruik Axxerion boekhoudmodule, anders in uw boekhoudsysteem)
betalingen Bancontact
Overschrijving Gestructureerde Mededeling/OGM
data centraal beschikbaar zoals verhuurcontracten. ‘1 page info’ direct zicht op alle gewenste, relevante informatie
document Manager voor automatisch aanmaken offertes, contracten, facturen, indexaties, reminders, maningen, plaatsbeschrijvingen, etc. ‘templates’ in uw huisstijl
opslag relevante documenten, foto’s, plannen (SVG/DWG), etc.
beheer contacten zoals huurders, leveranciers, overheden, etc.
plaatsbeschrijvingen zonder papier
ticketing (huurders) & werkorders (PO’s) naar leveranciers, met huurdersportal en/of leveranciersportal
preventief onderhoud en inspecties van gebouw en installaties
meerjarenonderhoud
sleutelbeheer
projectbeheer budgettering en kost
inkoop (evt. met PO’s)
energiebeheer
cloud (SaaS) sinds 2004
op PC, laptop, smartphone, tablet
real-time backup
standaard software best practices, ook op maat instelbaar
migreer/importeer eenvoudig huidige systeemdata
ieder kwartaal gratis verbeteringen en nieuwe functionaliteiten
technisch beheer = doen wij voor u
multi-lingual, bv. NL-FR-DE-EN binnen 1 platform
notificaties/alarmeringen
transparant, schappelijk prijsmodel
workflow module met best practices, ook op maat instelbaar
processtappen automatisch serieel en/of parallel doorlopen
alle modules standaard beschikbaar
gebruikerschermen o.b.v. functie/rol
autorisatie tot veldniveau en audit trail
reporting & dashboards
Schaliënhoevedreef 20T
2800 Mechelen
België