AXXERION BELGIUM bvba ⋅ Schaliënhoevedreef 20/T ⋅ 2800 Mechelen ⋅ 015 79 65 18 ⋅ info@axxerion.be
Alle processen rondom verhuur in 1 systeem beheren en optimaliseren? Gebruik de Axxerion commercial & residential property management software suite. Voor iedere property owner en/of property manager ongeacht het type zoals office, retail, residentieel, warehouse, industrieel, parkings, gronden, etc.
Alle functionaliteiten en voordelen hier beschrijven is onbegonnen werk. ‘Schone screen captures’ tonen oogt mooi, maar geven u geen inhoudelijk beeld bij de kracht en de werkelijke mogelijkheden van de software. Axxerion ondersteunt zeer kleine (<10 fte) tot beursgenoteerde real estate bedrijven. Onze oplossing is voor iedereen haalbaar en aanpasbaar op bijna iedere klantsituatie.
Hieronder een beknopt overzicht van belangrijke onderdelen. Dé manier om te achterhalen waarom Axxerion ook voor u de oplossing kan zijn, is een vrijblijvend telefoongesprek. Met een paar vragen en antwoorden wordt snel duidelijk of een persoonlijk vervolg nuttig is. Bel of laat uw gegevens achter via de CONTACTPAGINA.
Volledige boekhouding in Axxerion of koppeling met uw huidige boekhoudsysteem
Servicekosten afrekening op units, m2’s, meters, vaste waarden en percentages
Vrij aantal administraties aan te maken
Huurafrekening eigenaar, kosten en opbrengsten periodiek verrekenen met eigenaar
Rentruns, invoiceruns, payment batches
Bankafschriften automatisch inlezen, factuurmatching, inkoopfacturen inlezen, etc.
Indexering, afschrijvingen, etc.
Betalingen Bancontact
Overschrijving Gestructureerde Mededeling/OGM
Al uw data centraal beschikbaar zoals uw verhuurcontracten. Op 1 pagina direct zicht op werkelijk alle gewenste, relevante huurder informatie
Document Manager voor automatisch aanmaken van offertes, contracten, facturen, indexaties, reminders, maningen, plaatsbeschrijvingen, etc. met ‘templates’ in uw huisstijl
Opslag van alle relevante documenten, foto’s, plannen (SVG/DWG), etc.
Beheer contacten zoals huurders, leveranciers, overheden, etc.
Plaatsbeschrijvingen zonder papier
Ticketing (huurders) & werkorders (PO’s) naar leveranciers, naar wens met Huurdersportal en/of Leveranciersportal
Preventief onderhoud en inspecties van gebouw en installaties (wettelijk/preventief/curatief)
Meerjarenonderhoud
Key management
Projectbeheer met budgettering en kost
Inkoop (evt. met PO’s)
Energiebeheer
Cloud (SaaS) sinds 2004
(Mobiel) bruikbaar op PC, laptop, smartphone, tablet
Real-time backup = business continuity
Standaard software met best practices, maar nog steeds op maat instelbaar
Migreer/importeer eenvoudig huidige systeem data
Ieder kwartaal gratis verbeteringen en nieuwe functionaliteiten
Technisch beheer = doen wij voor u
Multi-lingual, bv. NL-FR-DE-EN binnen 1 platform
Notificaties/alarmeringen
Transparant, schappelijk prijsmodel
Workflow module met vele best practices. Processen/workflows ook geheel op maat instelbaar.
Alle processtappen automatisch serieel en/of parallel doorlopen
Alle modules standaard aanwezig
Gebruiker schermen afgestemd op functie & rol
Autorisatie tot op veldniveau
Audit trail
Reporting & dashboards
Schaliënhoevedreef 20T
2800 Mechelen
België